سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحصیل در کشور انگلستان: دانشگاه ها در انگلستان دارای مزایا و معایبی می باشند یکی از مزایای ورود به دانشگاه ها بدون آزمون بودن آن است که در برخی از دانشگاه ها اتفاق می افتد. تحصیل در دانشگاه های انگلستان به زبان انگلیسی امکان پذیر است و خدمات بهداشتی درمانی بعد از 6 ماه اقامت در این کشور به صورت رایگان ارائه می شود.داوطلبان برای تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه های انگلستان باید دارای آیلتس 5 باشند. طول مدت مقطع کارشناسی بر خلاف کشور های دیگر 3 سال می باشد. برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد داوطلبان باید آیلتس 6 داشته باشند و طول مدت مقطع کارشناسی ارشد 1 سال می باشد.

داوطلبان برای تحصیل در مقطع دکتری نیز باید آیلتس 7 داشته و طول مدت تحصیل در این مقطع 4 سال است.دانشجویانی که قصد تحصیل در مقطع دکتری در این کشور را دارند حتمأ نباید مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه های انگلستان داشته باشند بلکه در هر کشوری که مدرک خود را گرفته باشند می توانند درخواست تحصیل در مقطع دکتری را در این کشور بدهند.

تحصیل در انگلستان

هزینه های تحصیل در کشور انگلستان96-97

هزینه های تحصیلی مسلمأ برای هر رشته ای که داوطلب در آن پذیرفته می شود متغییر خواهد بود به طور میانگین هزینه ی تحصیل در این کشور تا 15/000 پوند برآورده شده است.

هزینه ی زندگی در انگلستان 96-97

هزینه های زندگی در این کشور با ایران کاملأ متفاوت است به طوری که دانشجویان در حال تحصیل 800 تا 1000 پوند در ماه هزینه می کنند که این هزینه هزینه ای غیراز تحصیل می باشد.

با توجه به این مبلغ ها باید بدانیم که هزینه تحصیل در این کشور از سایر کشورها بالاتر می باشد.

سامانه آوای مشاور

متقاضیان می توانند برای مشاوره تحصیلی و اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در کشور انگلستان

با شماره 1978 907 909 ازسراسر کشور با تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره

با مشاورین سامانه آوای مشاور در ارتباط باشند.

ساعات پاسخگویی مرکز از 8 صبح الی 12 شب می باشد.(حتی در ایام تعطیل)


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :29
کل بازدید : 99055
کل یاداشته ها : 171


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ