سفارش تبلیغ
صبا ویژن
1 2 >

تور دبی نوروز 99 به همراه قیمت

سال نو در دو قدمی است و یکی از مهمترین کارهایی که باید برای استفاده بهینه از تعطیلات انجام داد، برنامه ریزی برای مسافرت است و یکی از بهترین مقاصد خارجی برای سفرهای نوروزی شهر زیبای دبی در امارات متحده عربی است، همانطور که می دانید دبی مدرن ترین شهر در منطقه خاورمیانه و چه بسا در جهان است و امروزه بیشترین درآمد کشور امارات از قبل ارزهای وارده توسط توریست هایی است که به این شهر ساحلی و زیبا سفر می کنند، دبی را شاید به جرات بتوان توریستی ترین شهر در دنیا نامید که از جای جای این کره خاکی سالانه میلیون ها گردشگر به آن وارد می شوند، تور دبی نوروز 99 فرصت مناسبی است تا افراد بتوانند از این شهر بی نظیر و مدرن بازدید نمایند.


ادامه مطلب...

  

آنتالیا یکی از شهرهای ساحلی و زیبای ترکیه با قدمتی بسیار طولانی است و امروزه این شهر مدیترانه ای تبدیل به یکی از مقاصد جذاب گردشگری در جهان شده و هتل های لوکس و پر ستاره این شهر همواره پر از توریست های خارجی می باشند، شرکت در تور آنتالیا نوروز 99 فرصت بسیار خوبی برای بازدید از مناطق مختلف و طبیعت زیبای این شهر را فراهم می کند، آنتالیا قدیمی ترین شهر ترکیه است و به همین دلیل آثار تاریخی فراوانی را در دل خود جای داده و یکی از مناطق محبوب برای باستان شناسان به شمار می رود.


ادامه مطلب...

  

تور کیش نوروز 99 به همراه قیمت

سفر یکی از لازمه های زندگی هر انسانی است و با سفر کردن انسان تجربیات بسیار با ارزشی را کسب می کند، فرقی نمی کند سفر، برون مرزی باشد یا درون مرزی و چیزی که مهم است نتیجه و ثمره ای است که از آن به دست می آید، تعطیلات نوروز به دلیل طولانی بودن فرصت مناسبی برای سفر کردن است و بیشتر افراد ترجیح می دهند در این تعطیلات در خانه نمانند حتی برخی از قبل از شروع سال نو بار سفر می بندند و بعد از سیزده بدر به خانه باز می گردند، افرادی هستند که سفرهای خارجی را به سفرهای داخلی ترجیح می دهند ولی برخی دیگر دوست دارند در مرزهای درون کشور مسافرت کنند.


ادامه مطلب...

  

با نزدیک شدن نوروز همه به تکاپو می افتند و برنامه های خود را برای سال جدید آماده می کنند؛ تعطیلات نوروزی معمولا دو هفته ای طول می کشد، البته بعضی اداره ها تعطیلاتشان حدودا به یک هفته کاهش پیدا کرده است اما در نهایت این زمان فرصت خوبی برای آب و هوا عوض کردن است؛ البته فراموش نکنید برنامه ریزی های سفر را باید روزهای قبل انجام دهید در غیر این صورت با هجوم گردشگران و افزایش حجم سفرها دچار مشکل خواهید شد، این موضوع ربطی به سفرهای داخلی و یا خارجی ندارد و در هر صورت بهتر است از قبل برنامه خود را آماده کنید؛ در بین شهرهای داخلی کیش معمولا انتخاب اول اکثر افراد است، آب و هوای کیش گرم است به طوری که در ماه های سرد سال نیز هوای آن مطبوع است اما در فصل تابستان گرمایی طاقت فرسا دارد به همین دلیل نوروز نیز که هنوز چند روزی از زمستان نگذشته بهترین فرصت برای سفر است؛ کیش جزیره ای در جنوب کشور است.

 

 
ادامه مطلب...

  

سفر به مشهد مقدس در برنامه سالانه بسیاری از ما ایرانی ها هست اما آغاز سال جدید در حرم مطهر امام رضا (ع) بسیار خوشایند خواهد بود. گذراندن لحظه تحویل سال در این حال و هوای روحانی، تجربه بی نظیری است که به تحمل شلوغی ها می ارزد. راه های سفر به مشهد بسیارند و هر فرد و خانواده ای به گونه ای این سفر را تجربه می کند. بعضی ها با خودروی شخصی سفر می کنند، بعضی قطار را ترجیح می دهند و برخی دیگر، ترجیح می دهند با هواپیما و به سرعت به مقصد برسند. در هر صورت می توانید انتخاب کنید که به صورت گروهی یا مستقل سفر کنید و هر روش، مزایای خاص خود را دارد. با این حال، برای ایام عید استفاده از تور مشهد نوروز 99 قطعا بهترین انتخاب خواهد بود. 


ادامه مطلب...

  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :2
کل بازدید : 98955
کل یاداشته ها : 171


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ