سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا سفر با تور دبی ؟

 

 

دبی یا دوبی یگانه از پرطرفدار ترین شهرها در بین گردشگران سراسر گیتی شناخته شده است زیرا این شهر یگانه مدرنترین و لوکس ترین شهرهای گیتی به آمار می آید و اینکه شهر دبی دارای مناطق توریسم زیاد متنوعی می باشد و وانگهی دارای بهترین رستوران ها ، بهترین هتل ها ، بهترین برند های البسه و جواهر و ... می باشد که در گونه خود بی نظیر است ؛ همچنین با توجه به این که قیمت سفر به دبی معمولا برای ایرانیان پسندیده است و وانگهی با توجه به کم و بیش بودنش به کشورمان مایه شده است که هر ساله ایرانیان زیادی به دبی سفر کنند و جالبه بدونید که مطمئنا خاطره انگیزترین تقسیم از سفر به شهر دبی ، تورهای گردشی در این شهر و اطراف آن می باشد که از آنگونه فراموش نشدنی ترین این تورها می تاب به تور صحرا ، تور خور، اتوبوس دو طبقه ، پارک آبی های گوناگون دبی ، مراکز فرهنگی و مساجد و ... اشاره نمود.

 

 

 

تور دبی

 

 

 

برای نمونه تور بیابان-دشت و دمن ( Safari ) یکی از معروفترین تورها بشمار می رود و قصد اصلی ، اثر دادن صورت راستین کویر و زندگی بادیه نشینان و آشنایی با ادب و روش ها و رسوم ملت دبی به بازدیدکنندگان می باشد که هر توری با کیفیت خود آن را برگزار می کند ، پس حتما قبل از خریداری تور در این باره تحقیق کنید و وانگهی مزیت تهیه تور این است که دقیقا موعد شما حفظ می شود و تور لیدر در تمام پکیج های گردشگری در کناره شما بوده و تمام اطلاعات آنجا را به شما می دهد و شما درگیر پیدا کردن آدرس و هزینه های ترابری اضافه و به هدر رفتن زمانتان نمی شوید ، البته این موارد در سفرهای بعدی شما به دبی نیز حل خواهد شد و شما تجربه هایی را توسط آوردید که چه بسا بصورت انفرادی هم بتوانید به دبی سفر کنید .

 

 

 

 

 

خدمات

 

 

از مهم ترین خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

بلیط رفت و برگشت

 

اخذ ویزا

 

رزرو هتل

 

ترانسفر فرودگاهی

 

بیمه مسافرتی

 

تور لیدر پارسی زبان

 

انتخاب هتل و پرواز دلخواه بیرون از پکیج

 

نکته بعدی اینکه برای سفر به دبی کمینه اعتبار گذرنامه 7 ماه باید باشد.و نکته بعدی اینکه پروا داشته باشید پرواز ها چارتر و غیر قابل واپسداد می باشند و اینکه طبق قوانین سازمان گردشگری  هتل های دبی دارای مالیات می باشند که به صورت جداگانه هنگام پذیرش هتل از مسافر دریافت می گردد برای مثال هتل های 3 ستاره شبی 10 درهم مالیات ، هتل های 4 ستاره شبی 15 درهم مالیات ، هتل های 5 ستاره شبی 20 درهم مالیات.

 

 

 

 

 

بهترین موعد سفر

 

از آنجایی که شهر دبی یک شهر صحرایی در مملکت امارات متحده عربی قرار گرفته است جای تعجبی نیست که آب و هوای گرم و روزهای سخت آفتابی را پیش روی شما گردشگران پیمان دهد و پروا داشته باشید که گرم ترین ماه های دبی بین ماه های می تا سپتامبر می باشد که دمای هوا به 39 و 40 درجه می رسد و شایستن بارش باران کم و بیش صفر است که سعی کنید در این فصول الی حد امکان به دبی سفر نکنید.

 

 

 

خرید در دبی

 

قطعا شنیده اید که دبی مال بزرگترین مرکز خرید در جهان شناخته می شود که دربرگیرنده بیش از 1.200 مغازه و بخشی از مجموعه های مرکز شهر دبی محسوب می شود و نکته جالب اینجاست که سه چهارم میلیون تن در هفته از این مرکز خرید بسیار جذاب و امروزین دید می کنند و شمار زیادی از برند های سرشناس جهان در این مکان جمع شده اند : Outlet ها شامل WH Smith و کتاب فروشی ژاپنی Kinokuniya ، در کنار بهترین های دنیای فشن مشابه  Givenchy ، Chanel و Dior که تمامی در جهان حرفی برای گفتن دارند و وانگهی شهردبی به عنوان گران ترین شهر گیتی شناخته می شود ، فلذا سعی کنید که پرواز و هتلی که گزینش می کنید با بها های مناسبی باشد.

 

 

 

غذا در دبی

 

شهر دبی هر ساله دو فستیوال خوراک برگزار می کند : فستیوال طعم در ماه مارس و فستیوال غذای دبی در ماه فوریه که کلی هم طرفدار دارد که بی گمان تجربه ای جالب برایتان خواهد بود و در ضمن حائز بهترین رستوران های جهان بوده و فرقی نمی کند که تعقیب چه غذایی می گردید ، شما آن را در دبی پیدا می کنید چرا که تنوع در این شهر بسیار بسیار است  و در ضمن برند های رشته ای و بین المللی تمامی در دبی شعبه دارند مانند :  TGI Friday ، McDonald’s ، Sturbucks و Planet Hollywood که همه آنها را می شناسند. اگر هم به تعقیب غذاهای سنتی تر هستید از غذاهای خیابانی شهر حتما امتحان کنید چون واقعا لذیذ و عالی هستند و همانطور که می دانید " شاورما " یک اسنک دوست داشتنی در دبی است که به چهره رولتی از گوشت یا مرغ به به اتفاق خیار ، گوجه و خیارشور جاسازی می شود و یا تبوله غذای دیگری است که از مخلوط گوجه ، جعفری و نعناع درست می شود. که بسیار لذیذ می باشد حتما آزمایش کنید.

یکی از آژانس های مسافرتی معتبر که تور دبی نوروز 99 را برگذار می کند آژانس مسافرتی مسیر سبز است که می توانید به سایتش مراجعه کنید و قیمت و تاریخ پکیج ها رو ببینید

 


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :3
کل بازدید : 99109
کل یاداشته ها : 171


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ