سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

آنتالیا با برخورداری از بهترین و معروف ترین جاذبه های گردشگری ، مراکز خرید هیجان انگیز ، سواحل رویایی ، مشهور ترین رستوران ها توانسته به یگانه از مقاصد توریسم عالی برای گردشگر ها و مسافران تبدیل شود و همچنین این شهر زیبا به خاطر داشتن شیک ترین و بهترین هتل ها توانسته عقیده شمار بی تعدادی از گردشگران را به خویش وابستگی دهد . 

 

هتل ساتورن پالاس موفق به کسب 14 استشهاد نامه و جایزه در مقوله هتلداری شده است

 

پرطرفدارترین هتل های آنتالیا را بشناسید

1- هتل آکرا باروت (Akrabarut)

در 3 کیلومتری مرکز آنتالیا و در 15 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا هتلی 5 ستاره به نام آکرا باروت وجود دارد ، این هتل که در تقرب بهترین مراکز خرید آنتالیا قرار دارد از یک فضای داخلی زیاد زیبا ولی در عین حال ساده برخوردار است که البته یکتا از ویژگی های هتل می طاقت به رستوران بام آن اشاره نمود این رستوران بام کی تواند زیبا ترین چشم انداز از سواحل دریای مدیترانه را به مدعوین خویش ارائه دهد . 

 

هتل آکرا باروت آنتالیا که از 10 طبقه و 471 اتاق و سوییت برپایی شده است از کارکنانی مسلط به زبان روسی ، انگلیسی ، آلمانی ، فرانسه و ترکی برخوردار می باشد و وانگهی این هتل زیبا و پرشکوه از سه نوع اطاق 26 تا 30 متری با گنجایش 3 نفر با چشم انداز دریا و شهر زیبا آنتالیا ، اطاق پرشکوه و زیاد شیک 26 لغایت 30 متری با ظرفیت 3 تن و اتاق پرشکوه بسیار کبیر 38 متری با گنجایش 3 نفر که با منظره خیره کننده دریا می تواند هر گردشگری را به حیرت وا دارد برپایی شده است طاقت گفته نماند که به تناسب نوع اتاق انتخابی مسافران می توانند از امکاناتی چون تلویزیون ، گرمابه ، استخر اختصاصی ، قهوه ساز و چای ساز ، اتاق پرو، کمد، سشوار، میز کار، اتاق کنفرانس، ضبط صوت ، کتری برقی، اتو و میز اتو، کابینت و کمد مخصوص کودک و تلفن اختصاصی مستفیض شوند و ضمنا همگی اطاق های این هتل از اینترنت وای فای مجانی و صندوق امانات نیز برخوردار هستند . 

 

 

گردشگران و مسافران می توانند در این هتل زیبا از امکاناتی نظیر زمین فوتبال ، استخر روباز و سرپوشیده ، اجاره دوچرخه، زمین بازی ، اسپا، مرکز تندرستی، سونا، زمین تنیس ، گرمابه ترک ، بوفه میانی وعده، رستوران‌های متفاوت ، سرو ناشتایی در اتاق، اینترنت و پارکینگ رایگان، ماساژ ، میز تور برای جاسازی و رزرو بلیط ، پذیرش 24 ساعته ، حفاظت چمدان ، اتاق مخصوص نگهداری کودک ، خشکشویی ، سالن کنفرانس ، فروشگاه‌ ، ترنسفر فرودگاهی ، سیستم تهویه مطبوع ، کرایه خودرو، سوئیت‌های ویژه ماه عسل مستفیض شوند و ضمنا این هتل بی نظیر دارای رستوران های است که در آن ها هر روز وعده های اصلی سرو خواهد شد البته علاوه بر این رستوران ها علاقه مندان به غذاهای ترکی و مدیترانه ای می توانند به رستوران بام این هتل رفته و از غذاهای با کیفیت با منظره بی همتا و مسحور کننده آن نهایت لذت را ببرند . 

 

 

 

هتل آکرا باروت

 

 

 

2- هتل سو اند آکوالند (Su & Aqualand)

سو اند آکوالند جز آن بخش از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در یک و نصف متری از مرکز شهر واقع شده است ، این هتل که در کنار زیبا و محسور کننده کنیالتی قرار دارد به علت ویژگی های از قبیل پارک آبی با مساحتی در نزدیک 11500 متر مربع ، دکوراسیونی زیاد شیک و چشم نواز ، اتاق هایی با نور پردازی بی همتا و ... توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به خویش جلب کند جالب است بدانید که نمای ساختمان هتل ، رنگ و دکوراسیون اتاق ها همگی سفید هستند که همین فرمایش سبب شده تا این هتل از فضای آرام دسته و زیبا برخوردار شود و در ضمن هتل سو اند آکوالند دارای 294 اتاق با امکاناتی از قبیل سیستم حرارتی و سرمایشی ، بالکن با همه امکانات و وای فای مجانی می باشد و البته از دسته خدمات دیگر مجانی می تاب به باشگاه مجهز، زمین تنیس و زمین اسکواش ، پارک آبی ، پارکینگ رایگان ، پذیرش 24 ساعته ، خدمات توریسم ، خدمات بلیت ، حفاظت از کودکان ، برمانه های ویژه برای کودکان ، روزنامه ، ترانسفر فرودگاه ، سرویس شاتل ، فروشگاه ، اتاق خانوادگی ، سوییت عروس ، اطاق وی آی پی ، سالن زیبایی ، رستوران های بین المللی و سنتی ، بوفه ساحل استخر اشاره نمایش داد . 

 

 

 

 

شاید در سفر با تور آذربایجان و بازدید از پایتخت آن پیدا کردن ارزان‌ترین هتل‌های باکو برایتان مشکل باشد و اگر منظور بازدید از این شهر زیبا را که کران تقابل نزاکت اروپایی و آسیایی است را دارید و در ضمن اگر دائم یگانه از مهم‌ترین بخش‌های هر سفر توجه به مکانی است که می‌خواهید در آن ماندن داشته باشید و مایل باشید که اطلاعات کافی و لازمی از محل اقامت خود بدانید، در این مطلب، راه سبز چند نمونه از هتل‌های مناسب شهر باکو را به شما معرفی می‌کند تا پسندیده با بودجه‌تان آنها را انتخاب کنید و از سفر خویش لذت ببرید.

 

 

هتل‌های 3 ستاره باکو دارای امکانات مناسبی برا ماندن هستند و متناسب با هر بودجه و سلیقه می‌توان آنها را گزینش کرد

 

هتل‌ های ارزان باکو را بشناسید

هتل نور 2 ( Nur 2 )

هتل 3 ستاره نور حائز امکاناتی چون تراس در همه اتاق‌ها با چشم انداز زیبای شهر باکو است و دکوراسیون چوبی زیاد زیبایی در کل اتاق‌ها دارد و این اتاق‌ها همگی مجهز به تهویه مطبوع، تلوزیون، صندوق امانات، اینترنت، سرویس اتاق، خشکشویی، تهویه مطبوع، فکس و فتوکپی، اجاره خودرو، فرمان ورود حیوانات خانگی،‌ پاسخ 24 ساعته، خدمات خدمتکار روزانه، حمام اختصاصی و دستگاه ساخت چای و قهوه هستند. رستوران این هتل غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کند و فاصله آن الی میدان چشمه باکو و کاخ ریاست جمهوری 5 دقیقه با ماشین راه است و با فرودگاه باکو 40 دقیقه است و آدرس آن در باکو، خیابان 39 الدر و عبدالله علی بیوولار است.

 

 

 

هتل نور باکو

 

 

 

هتل کنسول ( Consul )

این هتل 3 ستاره است و دارای 31 اتاق است که در مرکز شهر باکو پیمان دارد و اتاق‌های آن حائز تهویه مناسب اند. این هتل در کنار پارک آتاتورک قرار دارد و پیاده‌روی لغایت مترو دو دقیقه زمان می‌برد. کل اتاق‌ها مجهز به تلویزیون، حمام خصوصی و لوازم بهداشتی حمام است از امکانات دیگر آن می‌توان وای فای (رایگان)، پارکینگ، سرویس اتاق، نگهداری چمدان‌ها، پاسخ 24 ساعته، خدمات خدمتکار روزانه، به کارگیری 3 زبان (انگلیسی-روسی-آذربایجانی)، سیستم گرمایشی، دستگاه فتوکپی و فکس را نام برد. مهمانان می‌توانند از غذاهای اروپایی و آذربایجانی که در رستوران این هتل سرو می‌شود لذت ببرند و همچنین صبحانه هر روز سرو می‌شود. پارک و مرکز خرید گانجیک در پهنا 2 دقیقه پیاده‌روی از هتل در دسترس شماست و باغ وحش باکو و استادیوم توفیق بهاراموف در 7 دقیقه‌ای از هتل کنسول پیمان دارد و آدرس آن در باکو، خیابان حسن علی اف 92C است.

 

 

در سفر به باتومی و دید این شهر چه چیزی برایتان مهم است؟ آیا ارزان‌ترین هتل‌ های باتومی را می‌شناسید؟ آیا به محل اسکان خویش در این شهر اندیشه کرده اید؟ و می‌ خواهید بدانید که کدام هتل با بودجه سفر شما جور در می‌آید و کدام یک از آن‌ها گزینه مناسب‌تری برای اقامت شما در تور گرجستان ست؟

هتل میریوسی ( Mireosi )

هتل 3 ستاره میریوسی در 400 متری از کنار دریای سیاه واقع شده و دسترسی بسیار خوبی هم به میدان پیازا و میدان اروپایی دارد. این هتل تنها 5 کیلومتر با ایستگاه خط آهن فاصله داشته و امکانات مناسبی برای مسافران و گردشگران ارائه می دهد. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران، وایفای پرسرعت رایگان، خودروگاه اشاره کرد و شرایط رزرو و اقامت در این هتل به ترتیب رسیدگی امکان کنسل و یا پیش پرداخت که (برای هر اتاق متفاوت است.)، رایگان بودن ماندن تمام کودکان ذیل 12 سال در صورت استفاده از اریکه های اضافی و پرداخت خرج بابت ماندن هر فرد (کودک بالای 12 سال و بزرگسال) در چهره به کارگیری تخت های اضافی، شبی 15 لاری گرجستان است و هر اتاق بیشینه ظرفیت 2 بست اضافه دارد و ورود حیوانات خانگی در آن بازداشته بوده و پذیرش آن از ساعت 14:00 و تسویه در ساعت 12:00 و آدرس آن در باتومی 6000، خیابان کوتایسی 12/14 است.

 

 

 

MIREOSI HOTEL

 

 

 

هتل اولد تاون ( Old town )

هتل شهر کهن گرد دیگر از هتل های 3 ستاره باتومی است که در مرکز این شهر حقیر و نزدیکی کناره قرار دارد. علاوه بر امکان صرف صبحانه رایگان، می توانید ناهار و شام خویش را از میانی غذاهای گرجی و اروپایی انتخاب کرده و در رستوران هتل رغبت نمایید. و همچنین از وای فای پرسرعت رایگان، ناشتایی رایگان، پارکینگ رایگان، خدمات اتاق، سرویس فرودگاه استفاده کنید. هزینه اقامت ارزان، نزدیک 18 الی 30 دلار و شرایط رزرو و اقامت در این هتل به ترتیب رسیدگی امکان کنسل و یا پیش پرداخت و مجانی بودن ماندن یک کودک زیر 6 سنه در چهره استفاده از بست های موجود بوده و ورود حیوانات خانگی آزاد است و پذیرش آن از ساعت 14 و تسویه آن تا ساعت 12 است که آدرس آن در باتومی 6000، خیابان کویتاسی 1/28، واختانگ گورگاسالی است.

 

 

 

هتل اولد تاون

 

 

هتل ایفل ( Eiffel )

هتل 2 ستاره ایفل هم از هتل‌های آسان و ارزان باتومی است که فاصله ای 15 دقیقه‌ای با دریا دارد و دارای 18 اتاق است و از امکانات اتاق‌های آن می‌توانیم به امکاناتی چون وایفای پرسرعت رایگان، خودروگاه رایگان، سرویس فرودگاه تهویه هوا، تلویزیون، حمام اختصاصی و وسایل بهداشتی مجهز اشاره نماییم در ضمن در هتل ایفل تراسی وجود دارد که به مدعوین خود فرمان استراحت و نشستن به همراه تماشای منظره شهری باتومی را می دهد. خرج ماندن در این هتل مناسب، نزدیک 108 لاری (حدود 130 هزار تومان) است و شرایط رزرو و اقامت در این هتل به ترتیب رسیدگی امکان کنسل و یا قبل پرداخت پیش از رزرو اطاق که (برای هر اتاق متفاوت است)، رایگان بودن اقامت کودک زیر 3 سنه در چهره به کارگیری بست های موجود، نبود گنجایش تخت اضافه است و  پاسخ آن از ساعت 13:00  و تسویه لغایت ساعت 12:00 اتمام می‌شود و آدرس آن در باتومی 6000، خیابان گورگیلادزه 39/4 است

اگر قصد سفر با تورهای کم‌هزینه برای سفرهای خارجی را دارید از بین آنتالیا، گرجستان و آذربایجان یکی را انتخاب کنید و با ارزان ترین هزینه سفر کنید

 


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :3
کل بازدید : 99021
کل یاداشته ها : 171


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ