سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

دانشگاه مجازی :دانشگاه های مجازی یا همان دانشگاه های الکترونیکی همان طور که از اسمشان پیداست به صورت مجازی و غیر حضوری هستند، این دانشگاه ها از زمانی راه اندازی شده اند که اینترنت امری همگانی شد. اولین کشوری که دانشگاه های مجازی را تأسیس کرد کشور آمریکا بود، در انگلستان به این دانشگاه، دانشگاه باز نیز می گویند.

دانشگاه مجازی

دانشجویان و داوطلبانی که قصد تحصیل در این دانشگاه ها را دارند باید به دانشگاه رایانه و اینترنت دسترسی داشته باشند زیرا بدون این دو تحصیل در این دانشگاه امکان پذیر نخواهد بود. یکی از عوامل و مزیت های اصلی واحدهای دانشگاهی این است که دانشجو می تواند در هر زمان و هر مکان به آموزش دسترسی داشته باشد.

در دانشگاه های مجازی دانشجو و استاد از طریق اینترنتی با هم در ارتباط هستند به طوری که استاد درس را به صورت حقیقی تدریس می کند با این تفاوت که در دانشگاه مجازی فضای دانشگاه جا به جا می شود و نحوه ی ارتباط استاد و دانشجو فرق می کند. یکی دیگر از مزیت های این دانشگاه این است که مطالبی که توسط استاد تدریس می شود باقی می ماند و دانشجو هر لحظه از شبانه روز که بخواهد می تواند از این مطالب استفاده کند و هر چقدر که علاقه داشت، مطالب را تکرار کند.

جهت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین مرکز در ارتباط باشید و یا به سایت سنجش مراجعه نمایید.

سامانه آوای مشاور

متقاضیان می توانند برای مشاوره تحصیلی و اطلاعات بیشتر در مورد دانشگاه مجازی

با شماره 1978 907 909 ازسراسر کشور با تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره

با مشاورین سامانه آوای مشاور در ارتباط باشند.

ساعات پاسخگویی مرکز از 8 صبح الی 12 شب می باشد.(حتی در ایام تعطیل)


  

آزمونMSRT همان آزمونMCHE است که توسط اداره بورس تغییر پیدا کرده است. این تغییر تنها از نظر نام این آزمون بوده و در محتوا و روند آزمون تغییری ایجاد نشده است.

مهارت های مورد نیاز در آزمون MSRT

1_ مهارت شنیداری: 30 سئوال شنیداری در 15 دقیقه
2_ گرامر و ساختار: 30 تست در 30 دقیقه
3_ درک مطلب: 40 تست در 40 دقیقه

این آزمون تنها در ایران اعتبار مدرکی دارد. و هر ماه 1 بار برگزار می شود.

آزمونMSRT (زمان برگزاری آزمون MSRT )

برای آمادگی آزمون زبانMSRT سه مهارت را در خود تقویت کنید، برای مرور باید ابتدا کتاب های مرجع آزمونMSRT شامل کتاب های نفت و گرامر را مطالعه کنید و با مطالعه کتاب های 504 می توانید خود را از نظر دایره واژگان آماده کنید. برای گرامر نیز کتاب های تافل کاغذی و لانگ من مناسب هستند.

پرسش های آزمونMSRT

زمان این آزمون حداکثر 75 دقیقه است و برای مصاحبه دانشگاه ها حداقل نمره 5 مورد قبول است.
شنیداری: 30 پرسش 15 دقیقه
ساختار: 30 پرسش 20 دقیقه
مطلب و نفت: 40 پرسش 40 دقیقه
کل: 100 پرسش 75 دقیقه

این آزمون یک آزمون سنجش سطح زبان بوده که توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود، و در مقایسه با آزمون های TOFEL و IELTS ساده تر و دارای هزینه کمتری می باشد.

 

سامانه آوای مشاور

متقاضیان می توانند برای مشاوره تحصیلی و اطلاعات بیشتر در مورد آزمونMSRT

با شماره 1978 907 909 ازسراسر کشور با تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره

با مشاورین سامانه آوای مشاور در ارتباط باشند.

ساعات پاسخگویی مرکز از 8 صبح الی 12 شب می باشد.(حتی در ایام تعطیل)


  

آزمون YÖS آزمونی است که داوطلبان برای ورود به دانشگاه های ترکیه باید در آن شرکت کنند ، همچنین دانشجویان خارجی که قصد شرکت در رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، مهندسی و علوم انسانی به زبان ترکیه را دارند.در سال های قبل این آزمون فقط در دانشگاه های دولتی برگزار می شد اما در حال حاضر این آزمون هم در دانشگاه های دولتی و هم در دانشگاه های خصوصی برگزار می شود. آزمون YÖS که در دانشگاه های خصوصی برگزار می شود از آزمون YÖS که در دانشگاه های دولتی برگزار می شود بسیار آسان تر است. به این معنا که اگر داوطلبی در این آزمون در دانشگاه خصوصی شرکت کند نمی تواند با آن آزمون در دانشگاه دولتی تحصیل کند.

آزمون YÖS

مراحل تشکیل دهنده ی آزمون YÖS

این آزمون دارای دو مرحله می باشد:

مرحله ی اول شامل سئوالاتی در رابطه ی باهوش و ریاضیات است.این مرحله مجموعأ دارای 80 سئوال می باشد که 45 تست برای هوش و 35 سئوال برای ریاضی در نظر گرفته شده است.

مرحله ی دوم برای سنجش درک دانشجو از درک نوشتاری زبان ترکی است ، به دلیل اینکه در دانشگاه های خصوصی از زبان انگلیسی استفاده می کنند ، مرحله ی دوم را از آزمون YÖS حذف کردند. این مرحله 60 دقیقه زمان نیاز داشت و دانشجویان نمره های A ، B و C دریافت می کردند.

نکته:

این آزمون هر سال در تاریخ 18 آویل در شهر آنکارا برگزار می شود ، در سال های اخیر نیز این آزمون در کشورهای مجاور نیز برگزار می شود. و نمره ی کسب شده توسط متقاضی ارتباط مستقیم با انتخاب رشته او دارد.

سامانه آوای مشاور

متقاضیان می توانند برای مشاوره تحصیلی و اطلاعات بیشتر در مورد آزمون YÖS

با شماره 1978 907 909 ازسراسر کشور با تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره

با مشاورین سامانه آوای مشاور در ارتباط باشند.

ساعات پاسخگویی مرکز از 8 صبح الی 12 شب می باشد.(حتی در ایام تعطیل)


  

مشاوره تحصیلی دانش آموزان

مشاوره تحصیلی دانش آموزان :دانش آموزانی هستند که علاوه بر مطالعه ی خیلی زیاد به نتیجه مورد انتظار و ایده آل خود دست نمی یابند گاهی این نتیجه بسیار دور از انتظار آنها نیز هست.

اولین نکته ای که باید در هنگام درس خواندن رعایت کنید زمان و مکان درس خواندن است، شما باید برای درس خواندن محیطی را انتخاب کنید که بی سروصدا باشد یعنی در آن تمرکز بیشتری داشته باشید.از طرفی نور و رنگ محل مطالعه نیز می تواند بسیار تأثیر گذار باشد زیرا این امر ارتباط مستقیمی با میزان یادگیری دارد.

دومین نکته ای باید به آن توجه کنید روش های مطالعاتی شماست. بسیاری از نتایج دور از انتظاری که دانش آموزان با آن مواجه می شوند به همین علت است. پس دانش آموزان باید روش ها و تکنیک های مطالعاتی را فرا بگیرند.

مشاوره تحصیلی دانش آموزان96

روش های صحیح مطالعه

1_ خواندن: مطالعه روندی است که در آن دانش آموز باید کلیه حواس خود را در آن در خدمت بگیرد یعنی خودش را درگیر آن مطلب کرده و نکات مهم را یادداشت کند.

2_ علامت گذاری نکات مهم: علامت گذاری و خط کشی زیر نکات مهم می تواند عامل بسیار تأثیر گذاری در یاد گیری باشد اما این امر نباید شما را از مسیر اصلی دور کند، شما زیر مطالب مهم خط می کشید تا آن را به حافظه سپرده و درک کنید.

3_ خلاصه نویسی: دانش آموز در این روش باید مطلب درسی خود را خوانده و از آن خلاصه ای بنویسد.
خلاصه نویسی به معنای نکته نویسی است. سعی داشته باشید از هر مبحثی تنها یک خلاصه داشته باشید تا مطالبتان به طور منظم دسته بندی شود.

4_ خلاقیت در نکته برداری: این روش، روش بسیار مناسبی برای یاد گیری است، این روش به صورتی است که دانش آموزان مطلبی را مطالعه می کند و سپس آن چه از مطلب درک کرده را به زبان خود روی کاغذ می آورد، این کار علاوه بر اینکه به سرعت در مرور مطالب کمک بسزایی می کند، درس خواندن و بازده مطالب را نیز افزایش می دهد.

سامانه آوای مشاور

متقاضیان می توانند برای مشاوره تحصیلی و اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره تحصیلی دانش آموزان

با شماره 1978 907 909 ازسراسر کشور با تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره

با مشاورین سامانه آوای مشاور در ارتباط باشند.

ساعات پاسخگویی مرکز از 8 صبح الی 12 شب می باشد.(حتی در ایام تعطیل)


  

آزمون SAT: آزمون سَت یا همان اِس اِی تی ، یکی از دو امتحان استاندارد برای ورود به دانشگاه های آمریکا است. این آزمون توسط شرکت کالج برد که یک شرکت غیردولتی است برگزار می شود.این آزمون به معنای استعداد تحصیلی بوده و دو نوع دارد ، نوع اول برای داوطلبانی است که قصد دارند در مراکز آموزشی پذیرش شوند و نوع دوم برای داوطلبانی است که می خواهند از دانشگاه های ممتاز پذیرش بگیرند.

آزمون SAT

عنوان های آزمونsat

این آزمون تشکیل شده از 3 بخش ریاضی ، درک مطلب و انشاء می باشد که هر قسمت نمره ای بین 200 تا 800 دارد. در آخر نمره ی این 3 امتحان را با هم جمع می کنند.

ریاضی

امتحان ریاضی در SAT به 3 بخش تقسیم می شود که دو بخش آن 25 دقیقه زمان دارد و بخش دیگر 20 دقیقه. این بخش شامل سئوالات تشریحی و تستی بوده که تعداد سئوال های تستی بیشتر از تشریحی است.

درک مطلب

امتحان درک مطلب از 3 بخش تشکیل شده است که دو بخش آن 25 دقیقه زمان دارد و بخش دیگر 20 دقیقه. در این قسمت از آزمون بیشتر دایره لغات دانش آموزان سنجیده می شود.

انشاء

در این قسمت دانش آموز باید بر اساس موضوعی که سئوال از آن خواسته یک انشاء بنویسد.

این آزمون هر سال در ماه های اکتبر ، نوامبر ، دسامبر ، ژانویه ، مارس ، می و ژوئن ارائه می شود.

شرح مختصری از آزمون SAT

دفعات: 7 بار در سال

مدت: 3 سال و 45 دقیقه

بخش ها: ریاضی ، درک مطلب ، نگارش

هزینه: 50 دلار

حداکثر نمره: 800 نمره در هر بخش

میانگین نمرات: 487 نمره در نگارش ، 513 نمره در ریاضی ، 497 نمره در درک مطلب

متقاضیان می توانند برای ثبت نام به سایت ( مؤسسه کالج برد ) مراجعه کنند.

سامانه آوای مشاور

متقاضیان می توانند برای مشاوره تحصیلی و اطلاعات بیشتر در مورد آزمون SAT

با شماره 1978 907 909 ازسراسر کشور با تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره

با مشاورین سامانه آوای مشاوردر ارتباط باشند.

ساعات پاسخگویی مرکز از 8 صبح الی 12 شب می باشد.(همه روزه)


  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :17
کل بازدید : 99065
کل یاداشته ها : 171


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ